au revoir tristesse

vem kunde tro att min fagra lilla lägenhet skulle vara varmast i stockholm? solen har sagt: "god natt" och månen har halvt trätt fram och hälsar: "god afton". fönstret står på glänt och några grannar tycks ha en småtrevlig mingelkväll. ute på gatorna flanerar folk fortfarande omkring medan trafiken sakta men säkert lagt sig. det är en idyllisk stadskväll, där det flesta trevligheter verkar ligga på lur runt varje hörn. är det inte otroligt? och det är bara måndag. men ack se här sitter jag och kan inte röra mig. fötterna vill inte! jag vill bara ut och dansa. vara fin. klä upp mig och piff piff. men nej, nej. tentorna hänger även tungt över mig. ja, ja jag försöker plugga. om det ändå vore min lägenhet som stod och pumpa ut musik och inte värme. 27 grader. say what? ja det är sanning. utomhus då? - 22. ja, stackars lilla mig och stackars min lilla lägenhet som råkar vara född i söderläge. till min tristess har jag valt att kolla på bilder från i våras då jag var fri från bekymmer... dvs innan foten/fötterna, innan skinnjackan försvann, innan tentaresultat och innan hettan. haha det lät ju deppigt värre...

image245
moi i våras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pluggar du?

2007-08-09 @ 18:39:56
Postat av: nathalie

ekonomlinjen m inriktning på finans, just nu tenta i finansiell statistik...

2007-08-10 @ 00:27:51
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0