finito

image295

        bästa dag ever.


sitter här med min mysiga godispåse. bestånde mestadels av mörkchoklad, smörkolor, lakrist och punschpraliner. punschisar. så gott! älskar mint och mentol!  de borde göra ramlösa menthol. love deras blåbär. lustigt hur min föredetta färgglada godispåse numera är svart och vit. eller kanske inte. upptäckt vad som innehåller gluten och laktos. och sen så e jag inte å sugen på det. dock består sockerberoendet men im workin on it.

      dagens dag:

fide-tenta.
blanka.
pepp-snack från hem och indien.
soppköket.
en ella och damernas värld.
uppsägning från jobbet.
shit jag verkligen gjorde det! itzh...
driljoners telefonsamtal.
gick på dagen.
svenskt tenn.
gucci.
fönsterglutt på domain, nathalie schuterman och laura ashley.
inwarehouse.
ytterligare fönsterglutt från andra sidan.
cherie.
phonehouse.
zara.
helvetesväntetid på zara nummer 2.
nya skor! (kommer upp imorgon).
2:an.
non solo bar.
fika med bex.
russian explosion.
hem andas.
bort med sminket.
tranan.
rötjut med emma, anna, ludde och krullkompis.
mysigaste julinbjudan de fått på flaska.
godispåse.
bok.
ögnar fashion shows.


ledig fredag.
skakar av längtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0