puss hej o god natt

då sitter man här som vanligt med sina glassar och hoplessly in love. fan jag hatar det här. jag visste att han inte var ute ikväll. ni vet den där känslan man bara har. det ryser liksom inte till i kroppen när man kliver in på ett ställe. så istället drack jag ondödigt mycket vin. men hur som helst kan ni ka ni ta er med alla era killar. jag undar: "e ni ens kära? va?" okej, jag vet ska inte dömma men jag kan bara inte låta bli att tvivla lite... jag älskar er, men ibland undrar jag om det e på riktigt?!? e ni verkligen uppriktiga mot er själva? okej fine jag lägger ner... jag vet iaf att jag skulle aldrig kunna göra det mot någon. e jag konstig? aja folk tyckte tydligen att jag hade en väldigt fin klänning på mig ikväll så jag är nöjd. hela fem trevliga kommentarer på oberoende ställen, thank god for that puss hej o god natt

Kommentarer
Postat av: Mikael Berglind

Vilken rolig kväll du måste ha haft. Själv så drack jag en jävla liter vin ensam i lägenheten innan jag insåg att det var fredag. Då var det ju bara att styra stegen till Harry B James och Crazy Nights. Väl där så var det full fart och en massa roliga tjejer.

2007-07-07 @ 10:59:36
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: anna

hahaha du e för söt

2007-07-07 @ 17:40:02
Postat av: Jackingebjorg

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-18 @ 14:39:02
URL: http://jackingebjorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0