Tennisveckan i alla ära..

... men tacka vet jag Torekov Trophy. Efter ett spontant infall av Saurabh i söndags eftermiddag befinner vi (jag, Emma, Karolina, Salvatore och Saurabh) oss snart i en och samma panikhyrda bil på väg ner till Skåne. Här är det inte tennis som lockar utan pingis. What more? Om man ska få slut på kucklandet i bilen så är tipset som chaffis att köra drive-thrue på första bästa Donken längs med E4:an. Say no more. Det rullar det på rätt bra, men efter en timmes stillastånde väntandes i ösregn vid Vättern börjar vi äntligen se ljuset i tunneln. Väl framme i Torekov väntar en skönt uppstyrd BBQ hos Henrik. Därefter våldgästar jag och min kära vän Caroline restaurang Svenssons nere i byn och vidare hennes gäststuga. De andra brudarna festar vidare i Båstad natten till ända... Följande dag är tisdag, the grand final! Dagen startar upp med en grym buffé som fortlöper i "Berns-anda" dvs sol, vin och grym musik. Då vi missat att våra namn blivit uppropade är vi nu officiellt ute ur leken. What to do förutom snacka skit och sola vidare? Snart går ryktet om att det bjuds på massage och make; vilket vi tycker låter som en utomordentlig idé efter de tunga timmarna i solen. Så vi slinker in. I väntan på vår tur med ett par glas innanför västen, pingisracket och boll inom synhåll, börjar det kittla i fingrarna... Okej va fan! Vi gejmar lite vet jag. Det hela slutar med ett uppslukat pingis-gäng, sisådär två timmar för sent. Men men nu vet vi bättre, nästa år missar vi garanterar inte våra namn. By the way är Emma grym! Jag menar jag gillar kvinnor som sannar sina ord. Lite ompiffning och vi är som gjorda för middagen. Hemskt trevligt. Dryga 20 pers runt vårt lätt skönaste bord. Skål och därmed är traditionen satt! Tack för trevligt sällskap och underhållning på hög nivå! Nu får bilderna tala för sig själva.

Dag 1.

image155
driver ono

image159
salvatore o saurabh


image158
karro o emma mys

image161
haalla

Dag 2
image162
min gula kjol fick vara med igen

image163
carro lookin good

image165
itzhit we're goin upflow

image164
ooh

image166
we're doin just fine...

image167
mini-pingisen

image168
karro

image169
i could do you

image170
charlie i hett game

image171
det går bra nu

image172
champion champion

image173
saurabhs förkärlek

image174
pocahontas style


image176
karro o kalle (anders andreas jäjä)

image177
carro & johan

image178
stefan, charlie

image180
em jag & elin

image181
em & jag

image182
fortfarande sansat

image175
innan stormen bröt ut

image183
god natt


Kommentarer
Postat av: Mikael

Verkar ha varit en helgrym afton/natt. Själv så såg jag Backyard Babies i ö-vik, vilket var oväntat och jävligt skoj. Tyvärr så åstrejkar min dator så bilder kommer senare.
Bilder från förra lördagen finns att beskåda här http://XANDY.bilddagboken.se/
Se och njut ;P

2007-07-12 @ 18:33:28
URL: http://ungman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0