A-modell


Vincent. Hey sweet miss blue. Kul att hans musikvideo rullar på ZTV och jag sitter här och tänker, men vänta Torekov. Sköna festsnubben med bra musik. Härligt! Kul. Men jag tror att jag e den enda här i världen som inte fattar vad Anne Bing har. Sorry jag fattar faktiskt inte. Kents Ingenting. Kul. Min dator visar att det e samma väder ute, fast det stämmer inte. Sen när visade det där vädret rätt? Nåns mac-dator som visar rätt nån gång, va??? Elephant e bra film påminner mig om när ja o min vän thomas gick och hyrde den i nice, franskdubbad i videomat (som en bankomat). Fiffigt. Fiffigt, tänkte jag! Itzh it. Alla som inte dansar inte våldtäktsmän, tänk på det! Vill unna mig fina saker. Har några fabulösa läkerheter jag önskar mig på Life's too short not to wear beautiful things b la en vinröd sammetsklänning från Virtouso Velvet med lite brodyr, trekvartsballongärmar och kortkort lös A-modell.

image277




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0