Dagens SWOSH

Dagens konst:
Runebergsgatan.

image282

Dagens köp:

Stor Coca-Cola Light.
Toa-papper.
Yakiniku.
Julklapp till Richard.

Dagens fina:

Tjejen på Jerns som helt av sig själv sträckte fram en plastpåse: "Till din dator så att den inte bli blöt"
Tjejen på Life's too short not to wear beautiful things: "Det är vi som ska tacka dig!"
Tjejen på Mulberry: "Ahhhh vilka fina skor!! Är det Ash?"
Trisse: "Jag såg en tjej med en liten fransk hatt och jag trodde det var du. Kunde ju ha varit det."

Dagens nooo:

Åkte i badrumsgolvet mitt silver CHANEL lack. 265 pix - Swosh!


Kommentarer
Postat av: Karl-Erik

Haha, jag var helt säker på att det va du, och att du skulle in o prova sexy lingerie på agent provocateur (stavning??) men så vips så var du borta. Jag blev förvånad när du sen helt plötsligt kom emot mig från andra hållet...Tack för en trevlig middag!

2007-11-29 @ 20:41:23
Postat av: Haakoningebjorg

Hello admin, nice site you have!

2010-01-20 @ 08:14:50
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0