ett grattis i efterskott

hihi. jag älskar födelsedagar. jag vill kanske ge sken om att det inte betyder så mycket för mig. åsidosätta företeelsen har folk annat för sig säger jag att det är ok. men okej handen på hjärtat. ja jag vill ha mina nära och kära då. just på den dagen. den rätta dagen. min födelsedag. tur nog var det så. med de närmsta tjejerna intogs middag på den indiska restaurangen bollywood i vasastan. som slutade lite dimmigt på storstad och seven för mig och anna.

det var i tisdags det. min 23 årsdag. idag har jag jobbat och sedan pluggat ekonometri. däremellan hann mor och jag ta en japansk lunch. ytterst trevligt. därefter kom annis förbi och berättade lite galenskaper som alltid. fnissar. garvar. det gör man alltid med henne. när hon slutligen lämnat mig ifred med x antal hårfärgningar och ett par tygskor rikare dröjde det inte långt innan hon ringde igen, mitt i plugget (som alltid), och berättade om något ännu härligare och onödigare fakta. de varse saker. sånt man helt enkelt bör veta (i alla fall om man känner anna). ja ni, det e på acne store det händer. där hör man tydligen det hetaste skvallret i stan (i alla fall om man heter anna). haha du är för härlig! för att fira denna lediga fredag och lite mig själv i efterskott shoppade jag loss på en iPod RED, som graverades hårt med namn och telefon, inkluderat ett matchande fodral (dvs matchande med mitt macfodral).

image251


känner för lite nostalgifrossa. har ju varit på mångt och mycket en härlig sommar- och festbravad. sjö- och bombnedslag i all dess form. därför kommer små fina rödsvartavita favorittrådar från våra sena, luddiga samt snurriga nätter. men åhå ack så underbara!

image253
de röda klackarna gör premiär.

image263
jocke & em

image264
scarface it!

image254
linda & jag

image268
cha-cha-cha molly fryxell & filip!

image255
syrran & jag

image256
pimmiz & jossan

image262
frida & jag

image257
"monkey dance"

image261
emma i eurofi!

image265
jag & anna


image269
me and sandra

image267
höstpresent

image266
farväl.


Kommentarer
Postat av: anabanäna

sweet home alabama.. ååh ja vill tillbax till sommaren!!! hehehe du jag har massa prover till dig nu å jag tänkte låna elmoppo av dig.
sweets jag ringer lite senare

2007-10-30 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0