CLUTCHIE

Idag är ingen vanlig dag! Nej, för idag kommer min lilla Sandra hem från New York och det ska bli så roligt! Tänka sig för att vi nu snart nu blir grannar på riktigt. Eller hon moves West town. Jag tackar. Så som ett litet lyckotjut har jag tagit fram mina clutchfavoriter för hösten (finnes i senaste numret av svenska ELLE). Chanel har kanske skapat den snyggaste kuvertväskan och ordagrant förstått dess innebörd. Burberry Prorsum kör vidare med nitarna fast på ett elegant stilrent sätt, vilket gör mig smått eller nej galet sugen på deras underverk. Wohooliohooo... Nu ska jag hamra upp en spegel i min ena garderob. Wish me luck! puss


image240

Kommentarer
Postat av: Michaelselina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2008-09-15 @ 14:06:32
URL: http://michaelselina.blogspot.com
Postat av: nathalie

Michaelselina - good question. I believe you are drawn to what you like. and i like to be creative.

2008-09-15 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0