i love new york.

Alltså vad ska jag ta mig till? Danyel Couet, ni vet kocken. Han är ju bara för het.
Klart bäst i kockduellen, med Peder Lamm som programledare. Jag säger bara
[kyckling] inte [schyckling]. Roligt värre. Men jag vet inte Pernilla Wahlgren vad
har hon gjort med son sin? Var det bara inte jättekonstigt att hon inte kramade
sin son när han vann duellen? Eller var det bara jag som reagerade på det?
Tycker sånt är oerhört konstigt, nästintill obehagligt. Ens mamma liksom. Aja.
Nu droppar vi det för lite roligare saker.

Johanna Englundh, min ärade vän, stylist och designer för märket Ludic hade på
sig fina detaljer på Myrornas visning i veckan. Kan tilläggas att jag bara blev liiiite
sugen på New York efter bilderna och ditt mail Emma!! När åker vi??

Johanna

Jojo

Läge att fortsätta plugga eller ska jag kasta in handduken?
Kyss.

ps. Tack för alla superfina inlägg om min vita klänning. So sweet of you!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Baby...plugga på du...hehe ska jag säga som har försökt hela helgen men det har inte gått så bra. Fick ett mejl i helgen att jag kommer att ha en ny tenta på lördag eftersom den som vi hade var för svår...jag gissar på att max 5 pers klarade den (helt sjukt!) Så nu har jag helt plötsligt dubbelt upp...mkt trist. Håller tummarna på måndag!!!

2008-04-06 @ 12:50:47
Postat av: Karolina

Johanna - skynda dig med din hemsida, nyfiken på din kollektion:)

2008-04-06 @ 12:53:30
Postat av: FASHIONPICS

svar: hej söta.. nej tyvärr vet jag inte var den fina kjolen kommer ifrån

2008-04-06 @ 16:10:12
URL: http://fashionpics.blogg.se
Postat av: annika

Ah haha, jag tittar på kockduellen enbart för att han för tillfället är hetast i stan! jag vill ha en fransman! jag mår bra, har haft en jättebra vecka. öl, vin, sol och underbara vänner! och som vanligt, vår! mums! vad är det för tentor du har, vad pluggar du?

2008-04-06 @ 19:28:44
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Ja, jag åker ju till NYC den 18. Du packas ned?

2008-04-07 @ 20:55:26
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: nathalie

karro - jag tror det hjälpte, tentan kändes grym!

fashionpics - åh jag vill ha, få väl sy på egna rosor.

annika - eller hur! finans pluggar jag på su

kajsa - maj för min del, så nästan!

2008-04-08 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0