En sommarfling



Idag har jag inte så mycket inspiration.
Jag galet sugen på sommaren.
Springa i bara ben, något färgglatt kitt och skyhöga klackar.
För jag bara älskar det.
Ni vet att känna sig sjukt foxy.
Foxy, det är grejen!
Kanske en partyhatt snodd från en sommarfling som accessoar?
Här har ni Carro i Båstad 2004 efter fredagskalaset.
Lika fin som varje romans kan va.
Shit vad crazy den sommaren var.
All for now!

Xox

Translation: Not much of inpiration today, apart from this lovely picture I took at my friend Carro in Båstad
2004.

Kommentarer
Postat av: A

åh, jag älskar din blogg. blir ALLTID glad av den

2008-12-03 @ 23:02:56
Postat av: nathalie

A - Hur underbart glad blir jag inte av det här, tack!

2008-12-04 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0