nyårsstassen.

Om det inte vore för att jag köpt min nyårsstass för en månad sedan hade jag inte tvivlat en sekund på denna.
Denna smått romantiskt 60-talsinspirerade klänningen kommer från Mayle.
Bara tittta.

Kragen.
Knapparna.
För att inte tala om etiketten.


Fynda den på net-a-porter för 481,66 € ahhh

Hur som helst för mig blir det detta och jag är mycket nöjd.



ps. För övrigt är jag med här i Parisguide över tea shops.

Translation: If I wouldn't have this lovley red dress and black heels, I would go for the Mayle dress.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina båda två! Gott nytt år och hoppas du får en underbar kväll!

2008-12-31 @ 13:02:07
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/
Postat av: nathalie

jenny - åhå tack! mer bilder kommer snart

2009-01-03 @ 13:33:59
Postat av: me

the price for the dress is now only 208!

2009-01-22 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0