höstsugen

Hi!

Vad roligt det var med alla olika åsikter gällande Satorialista och Facehunter. Förutom att vi har olika smak och tycken tänkte jag att jämförelsen påminner lite om en stylists och designers samspel. En fotograf och en modell. Precis som poängterat fotograferar de ju även samma människor. Dock skiljer de sig åt genom att de väljer att uppenbara och gestalta människorna på olika sätt, så som de tycker är vackrast oavsett om det är sett ur deras, modellens eller vår verkligehet. Ikväll har jag suttit och sytt om klänningar på det viset jag tycker de är finast på mig samt haft lite Fiona Apple trallandes i bakgrunden. Blev nämligen lite höstsugen! Det tokregnar ju ändå varje dag. I över en månad snart har det varit så här. Lagom med 20-graders förhöst. Då vill jag se ut som Diane von Fürstenberg tycker att man ska se ut. Lila och grönt är också väldigt chica färger när man är brunett.



Men gimme, gimme!

Hoppas ni har en mysig afton, tatalitaa....

Foto: style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0