le week-end.

En intensiv helg.
Jag hinner inte mer än landa innan det är dags att ragga lift in till Båstad från Ängelholm.
Lyckligvis ser det ut som gammal gymnasievänskap håller bra länge.
Får därmed skjuts in hela vägen. Så där ja! Där tjänade vi en timme.
Sedan var det bara att ta fram rosét och börja köra, partystassen flög man ju i samt maken ordnades på flyget.
Känns det som jag gjort det här förut?
Vänta, jo det har jag. Flyget ner till Monaco några vårar sen. Den minns ni va?
HUR SOM HELST.
Kalaset sätter igång och vi är snart nere på Pepe's och allt vart man ska.
Kvällens avslut talar vi inte om.

God morgon, vi tar världens lunch i Hamnkrogen. Och man mår som man förtjänar.
Räk- och glasnudelsallad. Kan ni ana hur god den var? Amazziiing!
Vin på den och vi är glada. Samt att hela stekarplan är där nere gör att man måste hålla läppen uppe.
Mingel pingel.
Shit vad kul. Nästan så jag kan tro att jag är ledig (en längre tid än helgen).
ICA-middag och sedan förfest hos stekarna.
Trubadur, vin, musik, hus, pol och vänner på kunglig nivå.
Kvällen slutade med tokdans på Loft och bad.


Me, nån gav mig en hatt - Yeah!

Linda is going crazy

What to do?

Josefin takes over the show

Dans dans dans

Carro sweet

Rosé rosé rosé - jag börjar blir trött? näää...

Emma såg ut som en Rock Star

Johan hade en skarp profil
Och jag hade partynerven på!

Med flera...

Outfits?

Ännu en taxifärd i stundens hetta, viktigt för att inte tappa partykänslan!

Kärlek.

Indian-hopp!

Ahuahu sov sött alla!
Hur var er helg?



Kommentarer
Postat av: Kajsa

:(

Jag var i Båstad hela förra veckan.

2008-07-16 @ 23:19:35
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0