sommartrippar

Här sitter jag och knaprar TYRKISK PEBER och lyssnar till Bob Dylan.
Väldigt mysigt. Samtidigt som jag tittar på gamla gamla bilder. Gud alltså det är så roligt.
Jag var så mycket mer stylish då! Eller mer "perfekt". Minns att jag var supernoggrann.
Nu är det inte riktigt på samma vis.

Nu är jag faktiskt sugen på semester. Fast det dröjer två veckor innan jag är där.
Som jag längtar till Rivieran, Venedig och Kroatien...
Lite landetäventyr tills dess.

Sommaren 2005:

Jag & Sandra på studsar

Eller så åker jag vattenskidor


Tittar på Pelikaner



Väntar på Jocke


Syrran & ME

Vi firar alltid midsommar tillsammans



Jag & Sandy

Favorit: jordgubbar med mjölk och socker slår aldrig fel

Efter sillunch och dans runt stången brukar vi vara fjårtis runda under fötterna och studsar desto mer, urkul




Sedan brukar vi vänta in Jocke för att åka båt med honom, igen

"Breakfast Club"

Vi brukar ha kräftskivor också




och skratta mycket

och vara snygga, CF & Fabbe




Mycket skratt och glatt

Sillunchen ordnas och sedan ska det badas med kläderna på?

Jonna & Sandra när vi bara är


Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh det där kommer jag ihåg!! fina midsommarbilder som fick mig att längta efter Hannah! Puss på dig!

2008-07-24 @ 00:26:39
Postat av: nathaile

tove - hej! gu hur e det med dej? jag saknar hanna och sandra!

2008-07-24 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0