Stockholm - Göteborg.

Hej!

Nu sitter jag på tåget Stockholm - Göteborg.
Beräknas vara framme nu!
Ikväll blir 30-års kalas för fyra herrar.
Undrar just vem jag blir placerad bredvid?
Känner typ inga, men det ska bli kul!


Blev lite stressigt i morse då jag igår aldrig hann packa, utan stupade i säng efter
jobbet, vinet, maten och skratten på Frejas balkong.
Därför slängde jag kvart innan tåget ska går ner denna omsydda Laura Ashley-klänning
och skor (tror jag!) samt en drös med smycken...



Nu tänkte tacka för mig och önska er en trevlig lördag i plask och solsken!
puss.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Härligt att få vara i göteborg en sväng. Själv bodde jag hos Jossi i helgen, vi har suttit ihop lite:)

2008-07-27 @ 23:47:24
URL: http://dummieanddephie.blogg.se/
Postat av: nathalie

stephanie - hehe klockrent, får ha nått kalas så vi kan ses ju!

2008-07-28 @ 10:27:40
Postat av: Stephanie

Ja absolut! Vi åker ju till Emmaboda på onsdag, men efter det! Eller du borde ju följa me på båttur imorgon... Jossi hämtar upp mig på söder runt 17 efter jobbet;)

2008-07-28 @ 13:15:32
URL: http://dummieanddephie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0