Födelsedagskalas.

Alla molnen är supersnälla,
alla solar är strålande,
alla skrattar,
alla festar,
alla är mina vänner.

Denna vecka har varit fabulös.
I torsdags hade Mario och Peter deras 30-fest.
Den hölls på en innergård på Kungsholmen.

Tillställningen började med ett litet oväntat besök...
...men jag kan meddela att vi alla blev positivt överraskade.
mario och peter fyller 30!
Lucy, som sprider mer glädje än någon för till fället.

Mario

Peter



Jag & Lucy

Emma

Mario for Mario.

Carro

Fin väska, modström, till en fin kväll hade en tjej.


Linda & Bea

Gigi som Jade Jagger?


Franz & Mario

Vi tog oss snabbare än nån vidare till Village,
där vi fick gå in genom källaren då uteserveringen tydligen blivit överhettad.
Av oss eller? haha...

Carro & Jag,

the end.

Kommentarer
Postat av: FASHIONPICS

vilken söt liten hund och helt underbara heels

kramar

fashionpics

2008-06-09 @ 02:07:10
URL: http://fashionpics.blogg.se/
Postat av: pip

beatrice e så snygg! har inte hon någon blogg? gillar din blogg btw. hej!

2008-06-10 @ 11:19:04
Postat av: emelie

åhh vilken söt liten vovve!

2008-06-10 @ 13:23:43
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: nathalie

fashion - merci merci

pip - haha nix pix tack

emilie - oh yes

2008-06-10 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0