sill sol och sockertoppar.

Här kommer min midsommar.
Sillen, solen, lekarna.
Det här var Gotland.

Vi spelade krocket och kubb.

Jag kom sist.

Vi solade.

Sedan var det dags för sillunchen.

Vi tar ton.


Mario tycker om ost.

Jag ville också posa med osten.

Linda är rätt fin hon.


Mario och Carro lika så.

Emma kucklar.

Maria är borta i sin lilla värld.

Efter ett par nubbar och alla tagit ton (jag bjöd t o m på solot: "Jag dansar tango i engelska parken") blir det brottning.
Dont ask.




Självfallet måste man ha traditionell jordgubbstårta eller mandelflan (den var ny!)


Nån tyckte även att vi skulle köra på Wet T-shirt contest. Say what, Emma?!

Sedan kom kvällen.
To be continued.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tror du på alla myter som du hört.

Hälsa på hos mig så kan du få svar på de flesta.

MVH

Kristina

www.myter.blogg.se

2008-06-27 @ 01:45:41
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Elin

åh fusk gånger två... härliga bilder ovan... åh.. varför tog jag på mig att jobba hela helgeeen.. :(

2008-06-27 @ 12:03:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Elin - oh no! jag ska kalasa i helgen!

2008-06-27 @ 13:43:49
Postat av: emma

krocket!

2008-06-27 @ 15:45:50
Postat av: leia

ser grymt härligt ut!

Tyvärr är platsen redan tagen, men om du känner för att sällskapa till Carin Westers visning på onsdag så skulle det vara skitskoj!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0