Cap'n's Daughter!

En dag som denna när alla tycker det här är den stora grejen, tycker jag om det här.
Skeppsbrott, missionärer, nya råvaror, koloniaskt arkitektur, kaptener, små cirkusapor
i kavaj, skattkartor, spåtanter och burdushet. Framför allt när man kan få det i samband
med shopping, sovandes i ett rum klätt av tapeter, tyger och böcker som talar.
Titta och njut.


Framsidan.

Vi vänder. Och vi hittar.

Aj!


Anans.


Talande tapeter jag älskar.


Kalas och mat för sista guldklimten.

Vi struttar runt. Och vi hittar skönheten själv.

Kaptens dotter.

I en kort upplösning - skilt från vardagen - hittar vi denna fina lilla historia på baksidan av bl a Lexingtons shoppingbag.

Nu mina vänner nu måste jag sluka mitt vatten och planera mina sista steg till sängen innan jag faller platt ner, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0