FEOY

Förra måndagen så här dags var jag ute på Confidencen på Ulriksdals.
Det var soligt och alla var allmänt sommarglada.
Hur kommer det sig att jag var där?
Female Economist of the Year 2008 hölls.
Ett arrangemang av Barbro Ehnbom (CEO BBB. FEOY. Swedish American Life Science).
En kvinna som arbetar aktivt för att få fler kvinnor i finansvärlden, genialiskt.
Stipendiet FEOY består bl a av ett år i Sverige och ett år på Wall Street, sedan är det mesta kittat.
Hon har även communities och mycket mer för ekonomtjejer.
I år fick jag vara med.

Här står vi BBB:s ute på trappan.

Hittar ni mig?

Freja och jag hjälpte till med förberedelserna

Här är söt Freja backstage...

...och jag ville bara sitta vid de romantiska sminkborden och drömma mig bort.

På vägen dit bland blad och skogar hittade jag ett litet drömhus till mig...


...och Berns


Jag ser ut som en Mupp & Linnea

Kepsutdelning

Cederroth till bordet och här är jag & Barbro.


Oriflame goodie-bags

Bye-bye!

Kommentarer
Postat av: FASHIONPICS

fendi är aldrig fel det heller ;)

ja visst va den fin fastän den va rätt så sorlig....mycket inspiration

hur visste du att jag va där?...missa dig isf om vi va på samma visning :-/



gillar din blåa klänning, fin lyster i materialet



kramar

fashionpics

2008-06-16 @ 20:29:49
URL: http://fashionpics.blogg.se/
Postat av: nathalie

fashionpics- tack du söta, du skrev det tidigare ;)

2008-06-16 @ 22:41:24
Postat av: Kajsa

Åh, du är så fin du! Älskar ditt hååååår. Typ första gången jag önskar att jag kanske var brunett?! :)

I USA gjorde jag en massa fin shopping. Så fin att jag kanppt vet hur jag ska vida upp den i bloggen ibland. haha

Men du. Kommer du till Torekov något i sommar? Äta glass i hamnen tycker jag då!

2008-06-16 @ 23:12:52
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej,

tänkte bara säga att det är så otroligt fint att kvinnor trängs in i väldigt mans dominerade arbetsområden.

Ännu finare är det att ni håller ihop och stödjer varandra istället för att försöka vara så manliga som möjligt och de enda kvinnor.

Om du förstår vad jag menar? :)

Jag försöker precis själv komma in i den hårda vetenskapsvärlden och ibland känns det att lite girl power skulle inte vara helt fel.

2008-06-17 @ 09:33:08
URL: http://www.dibadaba.blogspot.com
Postat av: nathalie

kajsa - du måste lägga upp kläderna plus nya teckningar



elena - ja det stämmer verkligen, vetenskap och juridik är nästan värre!

2008-06-17 @ 10:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0