happy me!

Nu är jag 24.

Efter detta kryptiska budskap


firades jag lite diskret på Musslan (det är sånt fint namn) av dessa filurer

Vinden och Super Mario


docksandra

De stod i baren och jag kände för att fotograferade udda saker

min scarf, handskar och armband


Tada!

Jag fick en drinkas


Ludde hade väldans fin scarf


Miu miu och Marc höll hand


Spooky

Tack alla fina!

You lost me at hello.

Firar mer ikväll på Republik så sväng förbi om ni vill.
puss.

Translation: I celebrated my birthday with these lovers.

Kommentarer
Postat av: a spoonful of mint

Jaha det var du som fick det där budskapet, jag tyckte det var bra! Fin blogg du har :)

2008-10-25 @ 19:00:23
URL: http://mintminty.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Grattis sötnos!

2008-10-26 @ 15:41:34
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: nathalie

a spoonful of mint - tack söta! du med



kajsa - tack darling

2008-10-26 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0