fashion party.

Nu börjar Fashion Week här i Paris.

Redan igår kunde man känna av pressen, stressen blandat med exaltering, glädje och spänning.
I de små butikerna stod alla märken och provade ut kläderna till deras shower.
På alla större torg byggdes det för fullt podium och dekorationer.

Eftersom det var min nästsista kväll blev det en given middag på mitt favoritställe Costes i detta:

Jag och Emma

Stämmningen var på topp och snart bar det av till Le Baron.
Här sitter Mr Pimp i dörren och välkomnar oss till veckans pre-fashion party.
Den fria bubbelbaren och grymma musiken fick oss om möjligt ännu mer high five.
Då vi snart springer in i Mischa Barton och Usher känns det hela härligt dekadent.
Timmarna flög iväg och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut.


Min amerikanska systrar från LA


Tokdans


Vi hittade en grym tjej


Skål

Nu måste jag kila ner på stan. Fashion week is here.
puss.


Translation: Last night we were at the pre-fashion party at Le Baron among Mischa Barton and Usher.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vackra bilder!



Tänkte passa på och fråga, din fina halsduk med lila bollar, var har du köpt den och var det länge sen? Vill hemskt gärna ha en likadan!



/Emma

2008-09-29 @ 17:50:38
Postat av: Rebecca

åh så glammigt! Det skulle ju inte vara helt fel att vara i Paris just nu...

2008-09-29 @ 23:17:29
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: nathalie

Emma - den är från Indiska så passa på





Rebecca - det e fab

2008-09-30 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0