leopardrosetten.

God dagens lördag.

Vet ni vad jag har gjort hittills?
Jo, jag har ätit frukost. Den godaste måltiden på dygnet.
Promenerat i mina bästa H&M-skor.


Tagit en kaffe på Café Nero.
Tittat på Linn Fernströms utställning igen.
Sagt hej till Örtagubben, min favorit hälskostbutik.
Fått detta boktips: The Cure for all Diseases.

Köpte Dr. Hauschkas ansiktsrengöring samt ansiktkräm.

Spännande.

Haft mitt Myrorna-kap från Halmstad runt halsen i tre dagar nu.
Ser ut så här.

Lite rosettigt fint.
Sist var det en stilig karl på Hotellet som gav den en komplimang.
Jag blev glad.

Nu blir det knopa ihop ett brev.

puss så länge.

Translation: This Saturday morning I've been shopping Dr. Hauschka, wearing my lovely H&M shoes and my leopard scarf like a bow.

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken fin rosett!

2008-09-15 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0