nu åker vi katamaran.

I fredags fyllde min kära vän Katta, även kallad Katamaran, 25.
Det blev upp till fest och jag, bror och Claes beslöt oss för att sammanstråla ut dit,

tillsammans med Marc.

Efter ett gäng med omvägar fann vi till slut Lindgården.
Där kom donnan själv och en drös sköna människor.



Balonger är ju ett måste då det vankas kalas.



Och mycket hårdrock brukar det bli



med inslag av rockbandsdrömmar.

Jag och brorsan tycker om att dansa.
Rätt mycket och galet.



Kvällen nalkade mot sitt slut och vi begav oss in till staden.

Här träffade jag upp de sköna brudarna Anna & Sara med hösten skotrender.
Watch and learn!


Nu måste jag försöka komma i säng.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

What a hottie! Älskar klänningen, krävs mycket för att kunna bära upp den!

2008-09-08 @ 11:33:21
URL: http://dummieanddephie.blogg.se/
Postat av: nathalie

stephanie - haha thanx!

2008-09-09 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0