in da park.


Vet ni vad?

Jag går utan jacka.
Det är 15 grader varmt här.
Det är nästan lite för bra för att vara sant.

Därför kommer det snart att bli många äventyr på takåsar och inte minst picknick i olika parker.
Alla vackra. Jag är så nöjd med min kamera. Kanske bästa investeringen någonsin.
Därför tänkte att vi skulle fotografera gorgeous bilder när ni kommer att hälsar på.

Vad säger ni om det?


Något som liknar detta.








courtneybrooke

Dreams, n.

Translation: I'm walking with no jacket and longing for picnics.

Kommentarer
Postat av: kristina

helt underbara bilder!

2009-02-12 @ 19:33:17
Postat av: Nadja

Men gud vad underbart, låter galet! i sverige är allt kallt o grått:/

2009-02-12 @ 22:52:12
URL: http://thencloset.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Bilder med ballonger på ser så levande ut tycker jag :D

2009-03-09 @ 15:41:46
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0