polskt fenomen.

Vodka.
Enligt min mening den godaste vodkan i världen.
Man känner inte att den smakar vodka.
Glöm alla otäcka miner och tungan ut för är det rätt märke och polskt så kan det inte misslyckas.
Smirnoff svart, jättegod, men inte polsk.
Absolut vodka, gott, men snarare snygg reklam.

Så hur kom jag in på detta?


Jo i tunnelbanneuppgångar kör de Belvedere Vodka-reklamen här som gör mig glad.
De är så galet fancy, foxy, heta, att jag bara vill äta upp dem.
Speciellt Vincent Gallo.
Han är typ världens sexigaste skådis.
Första gången jag såg honom var i Buffalo66 - se den!
Sedan att den rödhåriga tjejen ser ut som Lily Cole gör det hela ännu bättre.
Eller att Terry Richardson är med inte heller fel.
Det hela är som en enda stor fest man skulle gå på varje dag.


live-band

snygg hatt

rock'n'roll

tusen polarid-bilder uppklistrade på alla gäster

snyggaste klänningen ever till höger?
och de blå örhängena.
om man ändå skulle ta och göra håret rött igen?



Lite småklipp från reklamfilmen 2008


men ni borde check it out  kampanjen  om ni inte redan sett den!


popculturepost

Vodkan är helt enkelt pimp, och jag gillar!

Translation: I dig Belvedere Vodka's commercial.

Kommentarer
Postat av: A (DibaDaba)

You friends of Miss Elena?

2009-02-05 @ 05:11:23
Postat av: Jenny

Heltjusigt och hett, gillar också deras reklam!

2009-02-05 @ 10:29:44
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/
Postat av: sandra

på Pravda i soho har de världens godaste vodka. GÅ DIT.

2009-02-05 @ 14:58:07
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: nathalie

jenny - ja den het



sandra - latt!

2009-02-05 @ 16:50:23
Postat av: Nadja

Grym reklam, den första bilden där de kysser varandra under pianot är ju finast!



Ska nog testa den där vodkan ihopp om något sådant fint moment:P

2009-02-08 @ 21:17:12
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0