first night out.

Hej min kära, igår kväll var nice.
Katten var sjuk så jag fick bekanta mig med Malin och Jennifer by myself.

På bordet hittade jag en otroligt fin diktbok

Här är jag och malin


Man borde köpa hem blommor oftare


Jennifer vägrar höga klackar.
Hon är galen!
Kolla hon har ju killers.

Efter lite fördrinkar hos tjejerna begav det sig ut.


Först blev det Gold bar.

Det var lika bra som två år sedan, men man fick inte ta kort där inne

Sedan kände vi att dra vidare till 1 Oak, men först lite posing utanför.





Väl inne hade de grymt skön inredning.
I princip lite vad jag älskar med allt här är i New York.

Obama himself


Jag bara älskade den här tavlan, yee!

Ahh, panik blev precis inbjuden till en grymt fabulösa fest ikväll med Allison.
Vad ska jag ha på mig?

Translation: First night out in the city. We went to gold bar and 1 oak.

Kommentarer
Postat av: Ms Shallow

Din gröna klänning är så fin. Och herremingud vilka snygga ben hon har! Perfektion, typ.

2009-01-25 @ 01:39:05
URL: http://msshallow.blogspot.com
Postat av: nathalie

ms shallow - det är h&m! jag vet dem e lovely

2009-01-25 @ 09:20:12
Postat av: sandra

malin jernbeck?

2009-01-25 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0