hej då-brunchen

Igår samlades vi på Elverket.
Jag hade en hej då-brunch.
För nu har jag nämligen flyttat till New York.
Jag ska berätta allt om det snart.
Fast först alla fina från igår.
En blandning av mina och Sandras bilder.



sandra och jocke var där

även jonas, trisse och ludde

jag kände för lite choklad och scrumled eggs
hmm..


och för att se ut så här

tillsammans med en bloody mary



carro och frida

vi gräddade egna våfflor

mm
...



hela familjen


oops!

monkey boys

mycket skratt så klart!

men gos

efter fler timmars brunch hoppade vi över till sofforna för lite brunchöl


kram
avatars myspace with Gickr
ludde och jag avslutade med lite macarena
dans, som sandra så fint pysslat ihop!

Translation: Yesterday I had a bye bye brunch with my best friends because I've just moved to New York.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

New York låter fantastiskt! Det måste du berätta mer om!

2009-01-19 @ 17:31:07
URL: http://popfroken.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu får du ju berätta vad du ska göra där!! :-)

2009-01-19 @ 18:12:55
Postat av: nathalie

rebecca - det kommer det kommer!

2009-01-20 @ 04:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0