Idag tittar på gamla foton och äter gott.

Idag är min leder stela och frusna.
Det känns lite svårare att gå utomhus och min hals skär sig lite.
Jag har suttit och tentapluggat. Jobbar på en sammanfattning, men nu orkar varken hand eller ögon mer.
Unnade mig därför en fin söndagspromenad och god lunch.
Och nu en liten pause för jag är trött på räntor och obligationer.
För att bli lite pigg blickade jag tillbaka på förra månaden.

Augusti såg ut så här

Från bilen

Allt var färgglatt till och med bussarna. Ser ni gula, rosa och randiga.

Vi hamnade i små fiskebyar

Hur charmigt är inte de små båtarna? Inte lik någon annans.

Och bada måste man ju göra


Jag badar

I min favoritfiskeby Rovjin såg det ut så här vackert

Romantiska klädstreck

Kontrast i harmoni

Blommor bara så där

Insekt, jag var tvungen

Vackra sidenduk till min svarta klänning

Gränderna hem

Jag hittar oliver

Eller åker vespa

Hittar mer intressanta saker

Relaxar på Carpe Diem


Bitter Lemon är så himla gott

Yoghurtglass blev min sommarhit

Tapas på balkongen, med musik och mina

oskiljaktiga Orbit mints

The end.

Nu vill jag veta vad ni gjort i helgen? Jag känner att jag måste piggas upp!!

puss.

Translation: The fall has come and I had to pep myself with some summer pictures from Croatia.



Kommentarer
Postat av: sandra

jag har fått massa fina bilder av min mamma där vi badar för mycket länge sen!

2008-09-14 @ 22:16:33
URL: http://niotillfem.devote.se
Postat av: nathalie

sandra - åh e det sant de måst jag få se!

2008-09-14 @ 23:10:49
Postat av: emelie

bilderna berättar om något som verkar ha varit en fantastisk resa! jag drömmer mig bort...

2008-09-15 @ 12:32:51
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: Elin

den intressanta blommar heter kristi kors... och jo... självklart bor det en prinsessa i mig.. därav mitt smeknamn

2008-09-15 @ 12:56:24
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: nathalie

emelie - it was!



elin - åhå där ser man, tack

2008-09-15 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0