Je suis Paris.



Nu är det bokat!
På torsdag nästa vecka åker jag till Paris.
Vem följer med?

Åh det ska bli så himla roligt!
Hälsa på alla små pärlor som bor där.

Sist såg det ut så här:

Skål!

Jag & Sandra firar nyår

I Paris har man alltid fina strumpor

Kalabalik på tolvslaget!


Skratta mina vänner

En dag med Kris (i hatt längst ner) och man hittar alla second hand-butiker

I år tänkte jag att det skulle se ut lite som i "The Golden Age of Couture Paris and London1947-57"

För utom mode så är finans mitt andra intresse. Lustigt nog sa jag något liknande när jag gick och la mig igår kväll,
men jag citerar vad Nicklas Storåkers (VD nätmäklaren Avanza) sa till DI.se:

"Turbulensen på finansmarknaden är bara början på en djup ekonomisk nedgång som kanske inte bottnar förrän om tidigast två år".


Translation: I'm so glad next Thursday I'm going to Paris. Last time I was there I celebrated New Year's Eve and it looked something like this. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Kate

oh yes, paris. a place i just NEED to go!

2008-09-16 @ 22:27:37
URL: http://www.kitesinsummer.com/log
Postat av: nathalie

kate - definitley!

2008-09-17 @ 11:28:09
Postat av: Mimo

Då åker vi ju precis samma dag! Vi kanske springer på varandra på Charles de Gaulle. Vilken tid åker du? :)

2008-09-18 @ 01:17:58
URL: http://mimostyle.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

åh vad roligt med paris! Jag var där första gången i somras och blev förälskad direkt! Hoppas du får en underbar liten vistelse!

2008-09-19 @ 07:23:23
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: nathalie

rebecca - ja den förälskelsen är oemotståndlig.

2008-09-19 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0